مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

سید

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ق.ظ

هر شب و روزم، با تو میشه سپری
تا همه  امید منه در به دری
ممنونتم اگه به من رحم کنی و
فقط یه بار به کربلاتو ببری
ببری اونجا که میگن قشنگ ترین شهر خدا ست
اونجایی که محل رفت وامد فرشته هاست
ببری اونجا که میگن گنبد اش از جنس طلاست
گلدسته هاش کشیده تا عرش خدای کبریا ست
منی که یه عمریه نوکر مادرتم
اقا میدمت قسم منو هم ببر حرم
کربلا کربلا کربلا
به خدا این دل دیگه طاقت نداره
چقدر باید گریه کنه زار بزنه
سر اومده کاسه صبرم به خدا
کاشکی منو کربلا اقا ببره
ببره اونجا که میگن درمون درد عاشقاست
اونجایی که میگن محل استجابت دعاست  
ببره  اونجا که میگن اسمونش پر از صفا ست
اونجایی که میگن هواش باب دل کبوتر هاست
توی خوابم همه شب تو حریمت میبرم
اقا میدمت قسم منو هم ببر حرم
کربلا کربلا کربلا
شبا میون گریه هق هق میکنم
هی درد و دل با دل عاشق میکنم
من مطمئنم اقا کربلا نرم
میون  این هق هقا من دق میکنم
ببرم اونجا که میگن اسمشه بین الحرمین
یه طرفش صحن ابالفضل یه طرف صحن حسین
ببرم اونجا که میگن شباش قشنگ ترین شباست
شبهای جمعه اش پاتوق همیشگی شهدا ست
فکر بین الحرمین نمی ره از توی سرم
اقا میدمت قسم منو هم ببر حرم

کربلا کربلا کربلا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
مهدی یزدانی

نظرات  (۱)

سلام لطفا بیاین وبلاگم ودرباره مطلب اخرم نظر دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی