مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

سید101

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ق.ظ

اشعار مداحی های سیدرضانریمانی, [۰۱.۰۴.۱۷ ۲۲:۱۸]
📋 خواب دیدم لباس فرم خادمی تنمه / #سبک_شور / مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی / #درخواستی

خواب دیدم لباس فرم خادمی تنمه
خواب دیدم غلام‌سیات حوالی حرمه
خواب دیدم غذای حضرتی مدینه میدن
نذر اون شاهی که کارش فقط کَرَمه
 
خواب دیدم شهادتش دسته‌ها تو حرمن
منو دست کشیدن از عشق حسن ابداً
خواب دیدم مادرشم درست دَم حرمه
همه با حضرت زهرا هم‌قدم شده‌ان

با تو چقدر قشنگه محشرم
سایه‌تو بر نداری از سرم
خودم که جای خود دارم آقا
کنیز بچه‌هاته مادرم
 
"أللّهُمَّ أرْزُقْنَا حَرَم"

@seyedrezanarimani

از همون بچگی من غلام این دَرِتم
عشق من به ساحتت یکی دو روزه که نیس
حالا که چشام برا غمت شده خیس خیس
بیا بالا غیرتاً اسم منم بنویس

تو قبول کن این کمو از هممون آقا جون
هرکسی به وسعش آقا خرج روضه رو داد
مادرت فاطمه دستاشو یه‌روز میگیره
اونکه با خستگی پا روضه‌ی آقا میاد

عشق توئه تموم باورم
سایه‌تو بر نداری از سرم
خودم که جای خود دارم آقا
کنیز بچه‌هاته مادرم

با تو چقدر قشنگه محشرم
سایه‌تو بر نداری از سرم
خودم که جای خود دارم آقا
کنیز بچه‌هاته مادرم

"أللّهُمَّ أرْزُقْنَا حَرَم"

@narimani_matn

خواب دیدم دست رو سرم کشیده مهربونم
گفت یه چند خطی براش یه روضه‌ای بخونم
روضه‌ای که با دَمِش بند اومده زبونم
زیر گریه زد آقام هِی میگفت جَوونم

نشد آخر تو کوچه حسن بشه سپرت
این یه زخم میمونه رو دل عزیز پسرت
تو چه‌حالی میشی وقتی که جلو چشِ تو
یکی دست بلند کنه رو صورت مادرت

روضه‌ی حرف ای جوان ننه
قدم شکسته قدکمان ننه
کابوس هر شبم اینه میگم
اگه میشه یکم بمان ننه

"غریب مادر آقام حسن"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇
@seyedrezanarimani

کانال اشعار مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇
@narimani_matn

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی