مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

سیدالشهدا ، سیدالشهدا

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

"سیدالشهدا ، سیدالشهدا

سیدالشهدا یا مقطع الاعضا"


مونده روی زمین ، پیکر تو رها

السلام علی من دَفَنَ اهل قُری


خواهرت اگه نیست ، رفته شام بلا

ریگ و رمل بیابان برات گرفتن عزا


"سیدالشهدا ، سیدالشهدا

سیدالشهدا یا مقطع الاعضا"


@seyedrezanarimani


همه منتظرن ، مادرش برسه

کاش صدای برادر به خواهرش برسه


دست قاتل اگه ، به سرش برسه

آخ خدا به داد موی دخترش برسه


"سیدالشهدا ، سیدالشهدا

سیدالشهدا یا مقطع الاعضا"


@narimani_matn


ماه نیزه‌نشین ، شمع روشن من 

بی‌تو مرگه برا من نفس کشیدن من


زخمیه تن تو ، زخمیه تن من

غم نخور اگه آتیش گرفته دامن من


"سیدالشهدا ، سیدالشهدا

سیدالشهدا یا مقطع الاعضا"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی