مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

نماز که میخونم سرم رو

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ

📋 نماز که میخونم سرم رو رو مهر تربتت میزارم / #سبک_شور / مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی 


نماز که میخونم سرم رو 

رو مهر تربتت میزارم 

همیشه توی جا نمازم

یه قطعه کربلاتو دارم

 

کربلا واسه‌م امیده 

بوی خوبیاتو میده 

خوش‌به‌حال اون‌که دیده 

حرما رو 


تا قلبم مسیر یاره 

دلتنگی ادامه داره

میبینم یه روز دوباره 

حرما رو


"هواتو کردم حسین 

دورت بگردم حسین"


@seyedrezanarimani


دستمو رو سرم گرفتم 

که آب از سرم گذشته

بدم ولی تموم عمرم 

یه گوشه از حرم گذشته


آقا از خودم کلافه‌م 

خب حس میکنم اضافه‌م

حتی کردم اعترافم 

روسیاهم 


خیلی سابقه‌م خرابه

دنیام شهر زیر آبه

بی تو زندگیم عذابه

بی‌پناهم 


کربلا واسه‌م امیده 

بوی خوبیاتو میده 

خوش‌به‌حال اون‌که دیده 

حرما رو 


تا قلبم مسیر یاره 

دلتنگی ادامه داره

میبینم یه روز دوباره 

حرما رو


"هواتو کردم حسین 

دورت بگردم حسین"


@seyedrezanarimani


صدای گریه‌هامو گوش کن 

دارم یه حرفای نگفته

دنیا میخواد همیشه بین 

منو تو فاصله بیفته


باید دل رو به حرم زد 

باید با دنیا به هم زد 

با عشقت خدا رقم زد

زندگیمو


من زنده‌م به روضه‌گردی

چون واسه‌م دوای دردی

ممنونم احاطه کردی  

زندگیمو


کربلا واسه‌م امیده 

بوی خوبیاتو میده 

خوش‌به‌حال اون‌که دیده 

حرما رو 


تا قلبم مسیر یاره 

دلتنگی ادامه داره

میبینم یه روز دوباره 

حرما رو


"هواتو کردم حسین 

دورت بگردم حسین"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی