مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

یه دل بی‌قرار دارم من ازت انتظار دارم

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ق.ظ



یه دل بی‌قرار دارم

من ازت انتظار دارم

همه‌ی را‌ها بن‌بسته

کجا راه فرار دارم 


بلندم کن ، زمین خوردم

یه عمره نون از سر سفره‌ت خوردم

میبینی که ، کم آوردم

اگه روضه نیومدم بدون مردم 


چقدر خوبه ، شبایی که

میون روضه‌ها هیئت تاریکه 

حرم باشه، به وقتی که

شدم پیر غلام مردنم نزدیکه  


"حسین مظلوم ، حسین مظلوم

با اسم تو فقط میشم آروم"


@seyedrezanarimani


تو رو دارم بهار دارم

همه جا اعتبار دارم 

پشتم هرچی بگن آقا

من با مردم چی‌کار دارم


یقین دارم ، منو دیده

همین که میام هیئت مهر تاییده

میدونم من رو بخشیده

اگه روم زیاده آخه روم خندیده


تو این چند ساله حرفا شد 

اگه موجب دلخوری آقا شد

بابام وقتی ، که بابا شد

میگفت عمرت نذر بی‌بی زهرا شد


"حسین مظلوم ، حسین مظلوم

با اسم تو فقط میشم آروم"


@narimani_matn


چند ساله افتخار دارم

تو حسینیه کار دارم

مزدم این باشه که ببینم

تو حرم یک مزار دارم


فقط میشه ، به تو دل بست

آخه تنها کسی که دلمو نشکست

که بین ما ، چه چیزا هست

ولی خوردم از این و اون چقدر رودست


از اون روزی ، که یاد دارم

فقط به خود تو من اعتماد دارم 

آقام هرچی بخواد دارم

یه امضا از پنجره فولاد دارم


"حسین مظلوم ، حسین مظلوم

با اسم تو فقط میشم آروم"

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی