مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

هرکسی واست نوکر میشه

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

هرکسی واست نوکر میشه
مشمول لطف مادر میشه
موقع سختی میگم حسین
حال و روز من بهتر میشه

به حرمت وابستم ، اینو خودت میدونی
دلمو دستت دادم ، تو یه شب بارونی
با تو شدم آزاد و ، بی‌تو شدم زندونی

به دعاتون ملتمسم
میدونی خیلی بی کسم
اگه دلت راضی بشه
من به وصالت برسم

«غریب مادر یاحسین»

@seyedrezanarimani

آقا دلم دنبال توئه
تقدیر من تو فال توئه
خوش به حال هر کی زندگیش
تو دستای امثال توئه

منم همون نامرد و ، تویی ابر مرد آقا
تصورش ممکن نیست ، منو کنی ترد اقا
شاید یه روز این‌روضت،منو عوض‌کرد آقا

بنده دلم بنده به تو
شده پناهنده به تو
داره مدام جار میزنه
که ارادتمنده به تو

«غریب مادر یاحسین»

@narimani_matn

نفسم از جای گرم میاد
به وجودت دل بستم زیاد
با چه زبونی دیگه بگم
دل دیونه تو رو میخواد

هر موقع که میگیره ، سدی جلوی رامو
روبرو حرم میشینم ، وا میکنم سنگامو
آقا بهم گوشزد کن ، تا کج نزارم پامو

قبوله نیستم توی باغ
پیش راهم هستی چراغ
توی مرام هیچ کسیو
ندارم عین تو سراغ

بنده دلم بنده به تو
شده پناهنده به تو
داره مدام جار میزنه
که ارادتمنده به تو

«غریب مادر یاحسین»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی