مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

ای که روی دوش منه

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

ای که روی دوش منه
تا به قیامت علمت
دست خدا پشت سرِ
مدافعان حرمت

روبه‌روی گنبد تو
همیشه تعظیم میکنم
واسه دفاع از حرمت
جونمو تقدیم میکنم

“یازینب مدد یازینب”

@seyedrezanarimani

روزای من با حسرتِ
زیارت تو شب میشه
شهادتینم آخرش
لبیک یازینب میشه

دلم میخواد هرجا میرم
عشق تو رو جار بزنم
تو دهنِ دشمنا با
دست علمدار بزنم

“یازینب مدد یازینب”

@narimani_matn

مست توأم ، مست توأم
باده به پیمونه بریز
کبوتر بوم توأم
برای من دونه بریز

هرکی به‌من دونه بده
من روی بومش نمیرم
اگه که سنگم بزنی
از بوم تو نمیپرم

“السلطان مدد السلطان”

@seyedrezanarimani

از کوچیکی عشق تو شد
برا دلم بهونه‌ای
اونقده عاشقت شدم
بهم میگن دیوونه‌ای

صفا و مروه دیده‌ام
گرد حرم دویده‌ام
هیچ‌کجا برای من
کرببلا نمی‌شود

“ای جانم حسین جانانم”

*شاعر : #محسن_عرب_خالقی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی