مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

شبا وقتی بی‌مهتابم

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

شبا وقتی بی‌مهتابم
همه خوابن نمیخوابم
واسه این دل بی‌تابم
یه فکری کن

واسه حال پریشونم
واسه خستگی جونم
واسه عمه‌ی دلخونم
یه فکری کن، بابا

اگه عمه نبود من تاحالا زنده نبودم
تو رو بغل بگیرم با همین دست کبودم
اگه عمه نبود منم میموندم تو بیابون
یادته اون شبی که گم شدم با چشم گریون

زجر زجرم میداد و ، شد کارم فریاد و
"بابایی کمک ، درد داره کتک"

@seyedrezanarimani

واسه چشمای بارونی
واسه اشکای پنهونی
واسه هرچی که میدونی
یه فکری کن

واسه دستای لرزونم
واسه کبودی گونه‌م
واسه زخم سرِ شونه‌م
یه فکری کن، بابا

اگه بهم بگی موهام چی شد، میگم سرم سوخت
اگه بگی کو چادرت میگم دمِ حرم سوخت
اگه بپرسی گوشواره میگم از گوش پاره
اگه بگی بخند میگم که خنده‌م گریه داره

آه از پا افتادم ، شد هردم فریادم
"بابایی کمک ، درد داره کتک"

@narimani_matn

واسه معجر باد برده
واسه پای زمین خورده
برا صورت پژمرده
یه کاری کن

واسه بغض گلوگیرم
من از این نفسا سیرم
آخه چرا نمیمیرم
یه کاری کن، بابا

همه فکر میکنن که با سرت آروم میگیرم
ولی فکر میکنم آروم آروم دارم میمیرم
همه فکر میکنن دیگه داره میبره خوابم
ولی فکر میکنم شهیده‌ی کنج خرابه‌م

از این دنیا میرم ، با تو پر میگیرم
"ای بابا فدات ، جون بچه‌هات"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی