مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

یه کبوترم، که لونه‌م تو کربلاته

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

یه کبوترم، که لونه‌م تو کربلاته
طوافم فقط دور گنبد طلاته
آب و نون من توی دست زائراته

من به حرم وابسته‌ام ، عاشق و دلخسته‌ام
شبایی که دلتتگ ایوونت هستم
تو میبینی حالم رو ، میدونی فالم رو
که به شیش‌گوش تو دلبستم

کربلا ۲، ای قبله‌ی سینه‌زنا
کربلا ۲، ای جنت‌الاعلای ما
کربلا ۲، ای خاک تو سِرّ شفا

"کربلا ۲، قبله‌ی حاجات ما"
 
@seyedrezanarimani

منو میشناسن، میگن آدم حسینم
متولدِ تو محرم حسینم
تو قیامتم، زیر پرچم حسینم

تو نفست اعجازه ، شاه پرآوازه
نوکری واسه‌ت دنیامونو میسازه
ای دل و جون زینب ، سحر و صبح و شب
در خونه‌ت رو به کل عالم بازه

یاحسین ۲، آرامش دلها حسین
یاحسین ۲،  نور دل زهرا حسین
یاحسین ۲، ما نوکر و آقا حسین
 
"کربلا ۲، قبله‌ی حاجات ما"
 
@narimani_matn

نذاری که از سر سفره‌ی تو کم شم
خوبه تو حرم، پَرِ گوشه‌ی علم شم
سرمو میدم، که مدافع حرم شم

درد دلم دوریه ، تو سرم شوریه
میبینم که روی پرچمت نوریه
آرزومه یک روزی ، زیر پای زهرا
بریزه خونم توی خاک سوریه

عشق من ۲، ای پادشه بی‌کفن
عشق من ۲، آقا تو رو جون حسن
عشق من ۲، اسم ماهارو خط نزن

"کربلا ۲، قبله‌ی حاجات ما"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی