مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

شاعر:هاشم محمدی آرا

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

کربلایی جواد حیدر, [۲۲.۰۲.۱۷ ۲۳:۳۴]
[Forwarded from نوحه خوان(سبکهای کربلایی هاشم محمدی آرا)]
⚪️آرشیو فاطمیه

💠زمینه سنتی زیبا💠
شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها



زهرا ای همسر من
یار غم پرور من
گریه شده کار منو این دختر من

عزیز مصطفی،امید مرتضی

غریب و بی پناه شدی ای بانو میون کوچه ها
برای تو بمیره حیدر افتاده ای به زیر پا

گریه شده کار منو این دختر من....

...........

بشکسته بال وپرت
غرق خون چشم ترت
بادست شکسته بگیراشک پسرت

نرو قرار من،بمون کنار من

بخاطر خدا دعا کن امشب به حال زار من
مدینه بعد تو شود ای بانو دگر مزار من

بادست شکسته بگیراشک پسرت

.............
میسوزه پیکر تو
بی تابه دختر تو
آخر می میرم به کنارِ بستر تو

کجا میخوای بری،منو نمیبری

یباره دیگه چشم خود واکن لحظه های آخری
نگوکه دل بریده ای از حیدر نگو مسافری

آخر می میرم به کنارِ بستر تو
...............
خون کردی قلب منو
کوتاه کردی سخن و
وقتی زدی حرف حسین بی کفن و

تموم روضه ها،دوباره شدبپا

قرارمون بمونه یادت زهرا رو خاک کربلا
میون قتلگاه کنار سرهای روی نیزه ها

وقتی زدی حرف حسین بی کفن و




عجل لولیک الفرج
شاعر:هاشم محمدی آرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۱
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی