مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

من22222222222222222222222222222222222222222222222222222222222

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ق.ظ

اشعار مداحی های سیدرضانریمانی, [۱۹.۰۳.۱۷ ۲۳:۲۵]
📋 علیا مخدره انظر الینا / #سرود_حضرت_زینب (س) / مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی / #درخواستی

من منتخبم برا غلامی درِ خونه‌ت
نوکریتونم قسمت هر خار و خسی نیست
من گشتم آقا خودت میدونی که به والله
خوشحال تر از بچه‌های روضه کسی نیست

من غلام زینبم‌و
به نام‌زینبم‌و
سند نوکریمو امضا کرده
دل دلی خوبه که برا تو
باشه چنین شبی رو
بره سمت سوریه و برنگرده

مست مستمو همین سبب میشه
حال من قاطی با طرب میشه
دل من تا آخرش خاک زیرِ
قدم عقیله العرب میشه

"عُلیا مُخَدّره اُنظُر اِلینا"

@seyedrezanarimani

بعد جلسه بیا ببین حال دلم رو
خوب نگاه بکن تو رو خدا ببین همین نیست
من مطمئنم یه‌روز همه اینو میفهمن
خوشحال‌تر از هیأتیا روی زمین نیست

در مسیر زینبم‌و
اسیر زینبم‌و
اسم من مدافع حریمشه
من گدای زینبم‌و
فدای زینبم‌و
روزیم از دستای کریمشه

دست رد نمیزنه به سینه‌مون
دست پر میره گداشون همیشه
همه دنیارم به گردی آخرش
هیچ‌جا مثل زینبیه نمیشه

"عُلیا مُخَدّره اُنظر اِلینا"

@narimani_matn

امشب شب مهمونی صدیقه‌ی کبراست
امشب شب شادی دل حضرت زهراست
هرچی کف زدی امشبو تو برای زینب
بیشتر تو پیاله‌ت میریزه حضرت عباس

من‌گدای هر شبی‌ام
یه عمره زینبی‌ام
اینو شاهده خود اربابم
کربلامو من میگیرم
به عشق تو میمیرم
پس بیا و امشبو دریاب

نوکری کنیم مثال عابس
امشبو کربلاتون با زینب
ایشالا کرببلا میخونیم
کُلّنا عباسُکِ یا زینب

"عُلیا مُخَدّره اُنظُر اِلینا"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇
@seyedrezanarimani

کانال اشعار مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇
@narimani_matn

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی