مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

دلم،گرفته سرورم

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ب.ظ

دلم،گرفته سرورم

چقد دیگه بگم،حرم حرم حرم

منم،اخه یه ادمم

با اینکه میدونم،خراب عالمم

شدم،سربار هیئتت

به پیش دشمنات میدم خجالتت

قسم،به جون مادرت

حرم بده به این وامونده نوکرت

داراییم،با خدا سر به سره

همه ی دنیا حسین تو کاسم هست

غلط گفتم،عمراً از یادم بره

من تورو دارم حسین،حواسم هست

                    (حسین آقام)

آقام،درسته رو سیام

تو راه بیا باهام،منم میخوام بیام

دعام،که میرسه بهت

هرچی دارم بگیر،ببر زیارتت 

پاهام،بی قراره ببین

که راهی شن،ی بار تو راه اربعین

نگام سفید شده به راه 

بیاد حواله از اقام امام رضا

اگه بدم،چرا سیاه به تنم

مادرت کرده حسین،نگام کرده

صبحا گناه،شبا میون هیئتا

منم همونی حسین،که نامرده

                 (حسین اقام)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
مهدی یزدانی

نظرات  (۱)

۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۱ رقیه سادات
اقا سبک این مداحی رو از کجا پیدا کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی