مهدی یزدانی زازرانی

مهدی یزدانی زازرانی

دلبر دلم،دلبر دلم

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

دلبر دلم،دلبر دلم

عشق تو حک شد سردر دلم

خورده به نامت یکسره دلم

چی آوردی تو به سر دلم

لیلا شده مجنون تو

مجنون شده حیرون تو

انا مدیون تو حیدر

الحمدلله رب العالمین

الحمدلله رب العالمین

شدم نوکر امیرالمومنین

💚💚💚

🆔@mahdi_ranaei_matn

تو مال منی،تو مال منی

عمریه که ذکر ناب منی

تو بیداری و تو خواب منی

من بی تابِ تو،بی تاب من

من به اسم تو حساسم

با تو خدارو میشناسم

ای همه احساسم حیدر

عشقت ریشه زده تو خون و رگم

الحمدلله در خونت سگم

💚💚💚

🆔@mahdi_ranaei_matn

ارباب منی،ارباب منی

رزق و روزی هرسال منی

عبد فرّارم،دنبال منی

تو دلیل عشق و حال منی

آخر حاجتو میگیرم

یک روز نجفو میبینم

من برات میمیرم حیدر

به به از این مرحمت مادری

حیدریم حیدریم حیدری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
مهدی یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی